Köpvillkor för medlemskap i Gränna GK

Gränna Golfklubb tillämpar medlemskap på olika nivåer för att tillgodose olika personers önskemål när det gäller t.ex. tider för spel och antal rundor per år.

Medlemsåret avser ett helt kalenderår. Bindningstiden för vald medlemsnivå gäller från första betalningsdatum till kalenderårets slut och medlemskapet kan inte avbrytas förrän hela årsavgiften är fullt betald.

Årsavgiften för de olika medlemsnivåerna beslutas av klubbens medlemmar på Höstmötet/Årsmötet inför det nya medlemsåret.

Det är inte möjligt att uppgradera nivån på sitt medlemskap under pågående kalenderår. Om fler rundor önskas kan ett tilläggspaket med 10 medlemsrundor köpas på kansliet för 2000 kronor.

Medlemskap fr.o.m. 2024 är en prenumeration

När det är dags att betala 2025 års medlemsavgift kommer ett automatiskt mail gå ut 31 dagar innan det är dags att förnya sitt medlemskap och då kan man justera vilket medlemskap man vill ha för 2025 eller avbryta sitt medlemskap fram till debiteringsdatum. Vill du fortsätta med samma medlemskap behöver du inte göra något utan pengarna dras automatiskt från ditt kreditkort på förnyelsedatumet och du är medlem igen för 2025

(Köpvillkor Gränna GK, senast uppdaterat: 2023-12-14)

Medlemskap – Rabatter

Som medlem i klubben har du tillgång till alla våra faciliteter. Dessutom har du följande rabatter:

• Rabatt på rangebollar då du använder rangekortet
  • Rabatt på golfbilar
  • Rabatt i shopen
  • Rabatt på greenfee för medlemsgäster

Vi värnar speciellt om våra knattar och juniorer med mycket attraktiva medlemsavgifter.

Erbjudande från grannklubbar

Som medlem (gäller XXL- och XL-medlemskap) erbjuds du också reducerad greenfee på ett antal klubbar i närområdet. Dessa klubbar är: